، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ثنا گل دختر مامان و بابا

روز مادر

1393/2/4 12:12
نویسنده : مامانی
350 بازدید
اشتراک گذاری

ثنای عزیزم برای روز مادر برای من جشن کوچیکی ترتیب داد دست گلت درد نکنه عزیز مادر

این نقاشی قشنگ که یک دنیا برام ارزش داره

عزیزمی

 

دختر عزیزم

روی اون کاغذی که به دهان روباه است نوشته دوستت دارم مادر

گل دخترم

ثنای عزیزم روی این کاغذ نوشته یکی یدونه قشنگ و نازی

دوستت دارم اندازه یک عالم الهی که خوشت بیاد

مادر ای فروغ جاویدان

ای سراپا مهربانی

ای همیشه در من جاری

دوستت دارم

ترنم زندگیم 

اینهم شارلوت پرتقالی که دستور پختش را از سایت سر آشپز صورتی گرفتم و تکمیل کننده جشن 4 نفریمون بود

شارلوت پرتقال

اینهم برشی از آن

ممنونم ثنا جان به خاطر محبتهایت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آیلا
7 اردیبهشت 93 12:53
آفرین به این دخملی هنرمند صد آفرین . وچه قشنگ برا مامانش احساساتش رو نشون داده . واییییییییییییییییییی چه کیک خوشگلی می دونم که خیلی هم خوشمزه هست نوش جونتون دست مامانی هم درد نکنه خانمی روزت مبارک ممنونم روز شما هم مبارک