، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ثنا گل دختر مامان و بابا

سفرنامه جنوب 1

1394/2/10 11:54
نویسنده : مامانی
360 بازدید
اشتراک گذاری

عید امسال ما با کاروان راهیان نور عازم مناطق جنگی جنوب شدیم .اول سفر فکر نمی کردم که برای ثنا اینقدر تاثیر داشته باشه تازه چون سفرمون با اتوبوس بودفکر میکردم زیاد به گل دخترمون خوش نگذره و از خستگی و بی خوابی نق بزنه ولی برعکس شد و هم بهش خیلی خوش گذشت و هم من احساس کردم دخترم  خیلی بزرگ شده . یک دوست خیلی خوب به نام ریحانه جون هم که هم سن خودش بود پیدا کرد و چون اونها هم تو اتوبوس ما بودند دیگه کل سفر با هم بودن و راننده ی گلی هم که داشتیم به نام آقای موسوی که کلی کارهای فرهنگی برای بچه ها توی اتوبوس فراهم میکرد از جمله برنامه کتابخوانی گروهی که برای همه مسافرها هم پخش میشد کتابی به نام "چمران به روایت همسرش غاده" که تمام بچه هایی که تو اتوبوس بودند به نوبت صفحه به صفحه آنرا برای بقیه مسافرها رو خوانی میکردند.

 

 

 

اینجا یادمان شهدای هویزه هست

هویزه

یادمان دهلاویه نمایشگاهی از عکسها و نقاشیهای شهید دکتر چمران

 

دهلاویه

اروند کنار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

♥ایدا♥
11 اردیبهشت 94 23:56
سلام دخترتون ماشاالله خیلی خانومن خوش حال میشم به من سربزنی خانومی از خودتون ممنونم .حتما باز هم سر میزنم
مامان آیلا
17 اردیبهشت 94 11:18
خدا رو شکر که سفر پرباری داشتید و ثنا جون هم حداکثر لذت رو برده و چه راننده خوش فکری همیشه به سفرهای خوبی تشریف ببرید از لطفتون ممنونم واقعا رانندمون خوش فکر بود
محمدامین
18 اردیبهشت 94 11:40
سلام ودرود ایشاله همیشه صحت وسالم وسلامت باشی بااحترام دعوتید..
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:14
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا