، تا این لحظه: 19 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ثنا گل دختر مامان و بابا

دختر بلا

1390/12/25 12:56
نویسنده : مامانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تو اداره مشغول انجام کارهام بودم که ثنا زنگ زد و گفت دلم درد میکنه توصیه هایی براش کردم و گوشی را گذاشتم نیم ساعت بعد دوباره زنگ زد و مشکلش را تکرار کرد بهش گفتم خودش دلیل این درد را میدونه چیه ( چون  دیروز براش لاک پشت خریده بودیم ترسیدم به اون دست زده باشه و با اون دستهای کثیف صبحانه خورده باشه ) گفت فکر میکنم درد دلم به خاطر اینه که بابایی گفته تا آخر تعطیلات عید، هر روز باید یک ساعت ریاضی کار کنم    نیشخند  شیطان   جل الخالق   تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابای ملیسا
25 اسفند 90 14:19
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .
manya
14 فروردین 91 12:06
سلام.
وبلاگ زیبا وجالبی دارید لطفا به مانیای زیبای ما هم سر بزنید.


سلام
ممنون از لطفتون.حتما سر می زنم